® All rights reserved Ónodi Zoltán.

2010/07/05

*


3 comments:

Szandus írta...

Kedves Zoltán!
Először is szeretném megköszönni hogy csatlakoztál rendszeres olvasóim szerény társaságához :D.
Másodszor szólnék kicsit a képről.
Nekem nagyon bejön a fekete fehér színvilág, szóval a kép már alapba elnyerte tetszésemet. Szépen keretet ad a képnek az a régi rozsdás (feltételezem) ablakkeret, bár a kép anélkül is megállná a helyét szerintem. De így hogy ezt is beletetted így az előtér vonzza a tekintetet és nem a háttérben álló ház. Bár lehet hogy a helyedben én kicsit alacsonyabbról fényképeztem, volna hogy a háttérben lévő fa teljes egészében benne legyen a képbe és ne vágja le a tetejét a vas. De nekem így is nagyon tetszik a kép. :)
További jó blogolást és Szép fényeket. ;)
üdv: szandus

Ónodi Zoltán - Zoty írta...

Szandusz megtiszteltél a kép elemzésével és hozászolásoddal! Köszönöm, hasonló jókat kívánok! :)

Unknown írta...

Nincs elemzésem csak hangulat / Talán régi ált.iskolám romjai // Köszönet

Megjegyzés küldése